BERITA, REVIU & VIDEO HIBURAN TERKINI

Jep Sepahtu Kena Kacau Hantu

Jep Sepahtu Kena Kacau Hantu

Yang dah tengok cerita #SepahtuMercunRaya ni mesti dah tahu kenapa si hantu ni kacau diorang ni kan? tu la semua ni gara-gara diorang jual mercun la ni.

18 Jul 2016
7,861
Azrel Ismail Serasi Dengan Izreen Azminda

Azrel Ismail Serasi Dengan Izreen Azminda

Azrel Ismail mengakui serasi bersama aktres Izreen Azminda.

18 Jul 2016
41,644
Video Gelek Terlampau, Ira Kaza Mohon Maaf

Video Gelek Terlampau, Ira Kaza Mohon Maaf

Anak kepada pelakon Kaza Saisi, Ira memohon maaf secara terbuka selepas video tarian geleknya menjadi viral baru-baru ini.

18 Jul 2016
123,141
Gara-gara Kontraktor, Rita Rudaini Rugi Ratusan Ribu Ringgit

Gara-gara Kontraktor, Rita Rudaini Rugi Ratusan Ribu Ringgit

Pelakon Rita Rudaini mendedahkan kerugian hampir RM150,000 kerana kerosakan di restoran miliknya, Rumah Kueh.

18 Jul 2016
54,724
Adeline Tsen Tak Pernah Guna Blender Seumur Hidup

Adeline Tsen Tak Pernah Guna Blender Seumur Hidup

Pelakon Adeline Tsen mengakui tidak pernah menggunakan pengisar makanan seumur hidupnya.

17 Jul 2016
16,225
Wanita Didakwa Isteri Kedua Adi Putra, Enggan Komen

Wanita Didakwa Isteri Kedua Adi Putra, Enggan Komen

Wanita yang dikatakan menjadi isteri kedua Adi Putra enggan mengulas mengenai dakwaan mereka sudah bernikah.

17 Jul 2016
65,106
Bekas Suami Dakwa Ditinggalkan Isteri Kerana Adi Putra?

Bekas Suami Dakwa Ditinggalkan Isteri Kerana Adi Putra?

Individu yang didakwa sebagai bekas suami kepada isteri kedua Adi itu dikatakan telah meluahkan perasaan di laman Facebook miliknya.

16 Jul 2016
370,038
Apabila Sepahtu Main Meriam Tanah...

Apabila Sepahtu Main Meriam Tanah...

Sampai melompat Jep dibuatnya bila main meriam tanah ni, memang havoc la cerita diorang ni.

16 Jul 2016
32,717
70 x 200 = Berapa?

70 x 200 = Berapa?

Jom kita buat kira-kira bersama #SepahtuMercunRaya 70 x 200 = Berapa?  memang spontan je jawapan diorang ni kan? korang dah tengok ke cerita ni? komen la sikit.

16 Jul 2016
15,547
Dengan Sekali Lafaz, Azwan Kombos Sah Bergelar Suami Ezzaty Abdullah

Dengan Sekali Lafaz, Azwan Kombos Sah Bergelar Suami Ezzaty Abdullah

Pelakon Azwan Kombos dan Ezzaty Abdullah sah bergelar suami isteri dengan sekali lafaz kira-kira jam 11.30 pagi tadi

16 Jul 2016
67,012
Foto Nikah, Wajah Isteri Kedua Adi Putra Tersebar

Foto Nikah, Wajah Isteri Kedua Adi Putra Tersebar

Foto nikah dan wajah isteri kedua pelakon Adi Putra telah disebarkan menerusi aplikasi Whatsapp selepas berita pernikahan pelakon tersebut dilaporkan akhbar pada Sabtu.

16 Jul 2016
425,601
Cik Ayu Kantoi Dengan Tuan Anas Mikael?

Cik Ayu Kantoi Dengan Tuan Anas Mikael?

Selepas Tun Akhiruddin meninggal dunia, Ayu Maisarah sibuk menguruskan syarikat. Tuan Anas Mikael berfikir cara-cara untuk kembali seperti dulu. Apa akan terjadi kepada kisah cinta mereka ini ye?

15 Jul 2016
15,974
Dituduh Hamil, Jennifor Aniston Bidas Media Dalam Surat Terbuka

Dituduh Hamil, Jennifor Aniston Bidas Media Dalam Surat Terbuka

Akibat sering dikaitkan dengan spekulasi sedang hamil dan bentuk badan yang kian berubah, Jennifer Aniston tampil meluahkan kekecewaan 

15 Jul 2016
12,417
Jom Tengok Sepahtu Buat Teh Tarik!

Jom Tengok Sepahtu Buat Teh Tarik!

Pandai buat air ke tak sebenarnya Sepahtu ni? layan sikit klip #SepahtuCintaPlastik yang sangat kelakar ni. Terbaiklah!

15 Jul 2016
11,346