Neelofa Temankan Fattah Amin Main Futsal... Alahai, Sweet Sungguh!

24 November 2016. 2.14 PM
352,693
Hiburan
Neelofa Temankan Fattah Amin Main Futsal... Alahai, Sweet Sungguh!
Sudah menjadi rutin Miss K untuk scroll laman Instagram selepas bangun je daripada tidur. Scroll punya scroll, Miss K terus tergumam melihatkan 'Insta Stories' seorang pereka fesyen yang merupakan rakan baik kepada Neelofa, Rosix Omar.

Menerusi 'Insta Stories' miliknya, Rosix merakamkan aksi Neelofa yang menemani Fattah Amin bermain futsal malam tadi.

Nampaknya, Neelofa memberikan sokongan kepada Fattah. Siap tunggu kat tepi court futsal tau.

Antara momen yang sempat dirakam oleh Rosix adalah aksi Neelofa menghulungkan air kepada Fattah yang kepenatan bermain futsal, aksi mereka berdua merakamkan foto selfie bersama dan aksi mereka berbual mesra.

Alahai, serasi betul mereka berdua ni. Sweet sungguh! Miss K tengok pun rasa macam nak potong kaki, sweet sangat sampai boleh kena diabetes. Haha!

Ha, sebelum ini kan mereka mereka dikatakan menjalin hubungan cinta, tapi masing-masing tidak mengiyakan perkara ini.  Emm, Miss K rasa mungkin mereka berdua perlu masa dan ruang sendiri terlebih dahulu kot.

Berduyun peminat di luar sana mendoakan agar mereka ini benar-benar menjalinkan hubungan selepas keserasian yang ditampilkan menerusi drama bersiri Suri Hati Mr. Pilot.

Jangan ambil masa lama sangat tau. Kalau benar bercinta, baik mengaku sahaja, nanti peminat bakal menyampah pula tengok aksi kemesraan dua orang sahabat. Oppps, hehehehe. Apa salahnya, Fattah solo, Neelofa pun single.

Miss K doakan yang terbaik buat Neelofa dan Fattah. Semoga mereka tidak hanya berjodohan dalam drama bersiri, harap-harap dia menjadi pasangan serasi di dunia yang nyata.

Miss K: Apa khabar agaknya pasangan bercinta Sharnaaz Ahmad dan kakak Neelofa, Noor Nabila? Peminat dah tak sabar nak tunggu Sharnaaz naik pelamin ni!

*Jika ada sebarang gossip atau cerita yang ingin disampaikan kepada Miss K, e-mel Miss K di gossipmissk@gmail.com ya.

Artikel Berkaitan


Komen